[ad_1]
بیشتر و بیشتر افراد قبل از ورود به یک نوار ، انتخاب هتل یا درخواست غذا در خانه ، در گوگل مشورت می کنند. اما خواندن چند نظر کافی نیست: ترفند واقعی این است که بدانیم چگونه سفارش و فیلتر بررسی ها را برای یافتن مفیدترین به روشی آسان و عملی پیدا کنید. و Google Maps تابعی دارد که اجازه می دهد ، اگرچه بسیاری هنوز آن را نمی دانند.
وقتی شخصی به دنبال اطلاعات در مورد یک تجارت است ، نه همیشه اولین بررسی هایی که ظاهر می شوند جدیدترین یا مفیدترین هستند. Google آنها را برای “ارتباط” سفارش می دهد ، گزینه ای که ارزش گذاری را با بسیاری از امثال ، که توسط کاربران فعال یا با عکس نوشته شده است ، در اولویت قرار می دهد. اما اگر آنچه می خواهیم باشد وضعیت فعلی یک سایت را بدانیدبه عنوان مثال ، اگر صاحب خود را تغییر داده اید یا خدمات مشتری خود را بهبود بخشیده اید ، دیدن جدیدترین بررسی ها یا بررسی رادیکال ترین ، بهترین و شدیدترین بررسی ها مفیدتر است.
چگونه می توان بررسی های Google را سفارش داد تا واقعاً مفید باشد
اگرچه Google بررسی ها را به طور مستقیم در نتایج جستجوی خود یا در پرونده نوار یا رستوران نشان می دهد ، اما منو برای سفارش یا فیلتر کردن آنها ممکن است به همان اندازه که انتظار می رود قابل مشاهده نباشد. با این حال ، دسترسی از Google Maps (یا در برنامه یا مرورگر) ، می توان آن را به راحتی انجام داد.


مراحل بسیار ساده است:
- نقشه های Google را باز کنید و نام را وارد کنید از تأسیس
- به پرونده خود دسترسی پیدا کنید و کم تا بخش بررسیبشر
- کلیک کنید “بررسی“
- در آنجا یک منوی قطره یا برچسب هایی را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان سفارش می دهد “مرتبط تر” ، “آخرین” یا فیلتر بر اساس نمره (بالاترین ، کمترین و غیره).
این ترفند کوچک برای کسانی که می خواهند ببینند آیا اخیراً یک تجارت تغییر کرده است یا نقاط قوت و ضعف را با توجه به آنچه مشتریان می گویند تغییر داده است. همچنین شما می توانید توسط کسانی که در آنجا غذا خورده اند و برای کسانی که در خانه غذا خورده اند ، تمایز قائل شویدبشر به عنوان مثال ، اگر یک نوار مالک را تغییر داده باشد ، انتقاد ممکن است واقعیت فعلی را منعکس نکند. یا اگر می خواهید بدانید که یک رستوران چگونه است ، می توانید به طور مستقیم بهترین ارزیابی ها را با بدترین مقایسه کنید و تشخیص دهید که آیا چیزی که تکرار شود وجود دارد: توجه بد؟ غذای عالی اما پر سر و صدا؟ آیا صاحب وقتی نوک را ترک نمی کند ، چهره بدی قرار می دهد؟
به عنوان مثال ، اگر یک کافه تریا به دلیل فضای آرام خود ، 5 -star را بررسی کند ، اما کسانی که از 1 ستاره از کندی در سرویس انتقاد می کنند ، شما در حال حاضر یک دید واقعی دارید آنچه می توانید پیدا کنید ، ایده آل برای خواندن یا کار کردن ، اما شاید برای یک وعده غذایی سریع یا اگر عجله دارید.
همه بررسی ها یکسان نیستند
Google همچنین بررسی ها را با توجه به مشخصات کاربر ارزیابی می کند. کسانی که بخشی از برنامه “راهنمای محلی” هستند ، دقیقاً مانند کسانی که تصاویر یا توضیحات فوق العاده ای را ارائه می دهند ، دید بیشتری دارند. از آنجا که این کاربران آنها “کار” را برای اطلاع رسانی انجام می دهند برای دیگران ، اگرچه بعضی اوقات این بررسی ها می توانند به عنوان بازاریابی عمل کنند و لازم نیست که به واقعیت وفادار باشند. اگرچه آنها از نامه صحبت می کنند ، برنامه ها و قیمت ها می توانند به ما خدمت کنند. علاوه بر این ، کاربران می توانند بررسی ها را مفید بدانند ، که به برجسته ترین موارد کمک می کند. بنابراین ، شما باید آنها را به خوبی مرور کنید.
[ad_2]
لینک منبع